if you got it you got it you got that voom voom

hej! har hunnit med lite vettiga saker idag, klev upp tidigt och tog bussen till gymmet, gymmade typ en timme innan skolan, då jag kom till skolan hade jag gympa som bestod av fotboll mot HT, det var faktiskt riktigt kul men det är lite jobbigt för jag är bollrädd och har ingen bollkontroll så lite jobbigt var det men jag försökte så gott jag kunde och de är jag nöjd över! Efter skolan gymmade jag med frida men hon for typ efter en kvart så gymmade själv typ en timme.. tog kvart över 5 bussen hem och hann bara hem och hämta mat sen var det bara att åka iväg på usmöte och har varit där tills nu. Ska snart gå och sova men måste sitta här en stund sen duscha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0