I wanna scream and shout and let it all out

hej på er, det är lördag idag och jag är helt slut, vet inte vad som riktigt hände med mig. Igår hade jag en bra dag, Jag hade en seg lektion på morgonen som jag inte gjorde typ nått på, sen for jag och tova till stan och gjorde en skoluppgift sen blev det lunch på tatung. Sen gick vi och köpte bullar och åt upp dom, tog bussen till skolan och hade en datoruppgift som bara var kaos, jag fattade verkligen ingenting och allt blev jättedåligt.. sen fick jag även veta att jag inte skulle ha någonting att göra på hela kvällen så sket bara i allt och gick och tröst åt på dallas med angelina och hampus sen köpte jag massa godis på hemmakväll, tog kart i 4 bussen hem och där räddade sofia min kväll.
 
Tidigare på dagenhade jag fått veta att det var slut biljetter till hockeyn som jag sååå gärna ville åka och se. På datorlektionen sa pontus att det fanns biljetter kvar ändå, så angelina som var i stan gick och kollade och då va de slut så då ville jag dö men sen i bussen påväg hem säger sofia att en av hennes kompisar hade en biljett jag kunde låna och det räddade hela min kväll, tack för lånet bobby! Kvällen kunde dock ha slutat bättre ifall skellefteå hade vunnit men dom gjorde det bra ändå tycker jag, jag fick ju iaf några vänner att stå med, saga, alicia och deras fina kompisar vilket räckte för mig.

Idag har jag följt mamma på stan eller ja solbacken var vi på, jag fick med mig massa kexchoklad, snacks och 2 par skor hem, tack bästa mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0