I wanna and shout and let it all out

hejhej på er, idag har jag varit i skolan, jag fick sluta lite tidigare för jag var klar med det vi skulle vara klara med. Efter skolan tog jag med mig Amanda till friskvårds för lite träning, vi var där ca en timme sen var jag helt slut i både kropp och själ så tog mitt pick och pack och åkte till pappa för middag och tårta, pappa fyller nämligen år idag, grattis ännu en gång! Jag har märkt att jag kan typ äta hur mycket jag vill då jag har tränat utan att få ont i magen, jag känner bara att den sväller men inget mer än de, bästa känslan!

Men nu är jag hemma i Kusmark hos mamma igen så nu är det slut på det tråkiga, ska nog sitta här vid datorn ett tag till sen måste jag duscha och sova nån gång, det är ju trots allt en dag imorgon också:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0