Det är dags att gå vidare nu olivia

Nu var det ett bra tag sen jag skrev här så tyckte att det började bli dags nu. Jag har haft en bra jul och jag mår så himla bra nu vilket är underbart:) jag fick lite julklappar som bestod av en ny iPhone 3gs, 3 tröjor, nya "dansbyxor", schampo, balsam, deo, hårborste, en fin tavla av finaste lovisa, sockar, pengar och trisslotterr. Jag var helt säker på att jag inte skulle få någon mobil då pappa sa att han int hittade någon sen säger han då vi ska börja öppna julklapparna ba "shit justfan jag har ju ett paket till" då har han alltså gömt undan de hela tiden och alla har ljugit för mig och sagt att han inte har köpt nån.. Det gjorde min julafton! Sen såklart hade jag ju bästa sällskapet som bestod av mamma pappa Filip och Erik, sen åt vi massa od mat och massa godis😊

Sen har jag bara levt livet under lovet, varit me dom jag mår bra av, firat nyårs med bästa angelina, hade huuur kul som helst den kvällen, den glömmer kag sent, jag har varit vaken mitt i natten och skaffat mig några nya vänner, dehär har nog varit ett av dom bästa loven hittills förutom sommarloven då men det är ju som en annan sak.

Inatt somnade jag kl 3 och klev upp kl 2, hann kliva upp och städa bort, drack gammal mjölk och sen åkte jag till pappa. Här har jag fått äta plankstek och snart trycker jag pannacotta sen ska jag rulla hem till kusmark igen.. Ha de bra allihopa😘

godaste maten någonsin, och har riktigt tur som har en pappa som är kung på att göra sånna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0