nobody sees nobody knows we are a secret can't be exposed

Min alla hjärtans dag fick bli utan kille vilket resulterade en riktigt dålig dag, tur som var så livade mina vänner upp stämningen litegann iaf, vi åt pizza, godis, myste och såg valentine's day vilket var helt okej. Sen dess har jag gymmat, varit i skolan, suttit massor vid datorn och hängt med kompisar.

Sen så är jag trött konstant, jag är lika trött hela tiden, det är som jag är nyvaken hela tiden. Nått fel är det med mig, antingen är det att jag är ungdom, att jag kanske har brist på hormoner eller järn, eller så behöver jag lite kärlek, dom flesta säger att utan kärlek är man alltid trött, så det kanske stämmer.
saknar er♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0