I need another story I need something to get of my back

vädret tar kål på mig, jag blir nere och på dåligt humör så fort jag hör eller ser att det regnar eller är molnigt. Jag bor själv i några dagar och ingen vill komma då bo med mig, inte ens min pojkvän. Den enda vän jag har är nog hunden i hundgården som jag glömmer bort och hon fick inte sin mat imorse.. stackarn.. men då hade jag iallafall en anledning att åka hem tidigare vilket inte var helt fel!

Sen jag kom hem har jag ätit lite mat, haft jätteont i magen, kollat på TV och legat här, i sängen vid datorn.. ojoj måste nog skaffa mig några vänner inna jag ruttnar i denna håla.. Har helt slut pengar för denna månad också, vad ska jag ta mig till...

Måste göra nya slingor och therese kommer i helgen och fixar mina naglar fina hoppas jag.

Skolan har blivit riktigt tråkig också.. känns som allt bara är samma hela tiden.. vi har matte, engalska, svenska sen en massa handelsämnen, inget mer, får jag vara ärlig så suger det. Men jag tror att det är för jag lär mig inget nytt, allt är bara repetition från grundskolan och att skriva nästan samma saker som i grundskolan en gång till är lite onödigt tkr jag, men det kanske har någon nytta sen, vad vet jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0