onsdag

jag har verkligen gjort vad jag planerat, jag äter massor med mat, massor med onyttiga saker och är med dom jag mår som bäst av.

jag har hunnit vara med min pojkvän och bara myst på, fick ett iil då han var på träning så jag städade hela hans stäkiga rum, lovisa var jag med i fredags eftersom det var då vi åt plankstek, efter det så gick vi till holken i 5 min för att se hur det var där (jag hängde jämt där förr) sen gick vi vidare till ett garage i kåge där min pojkvän och några till har sina fordon. angelina bodde jag hos 2 dagar, jag hann filma då hon hoppade 1,35m med sin nya häst och vi åkte på bio där vi såg skräckisen paranormal activity 4 och igår var jag med finaste tova och felicia. vi såg första taken filmen för den hade inte felicia sett, vi såg hockeyn, pratade ut om allt som har med livet att göra och såklart så åt vi massor av chips, godis och cola, helt underbart! pappa kom även och hämtade oss och vi lämnade av mina kära vänner på lite olika ställen. ikväll tänkte jag hänga med mina vänner nellie och amanda, sen edvin (nellies kille) och äta mat och ha kul innan vi far till folkan där der är halloweenfest, så jag måste nog hitta på nått kul att klä ut mig till! kort sagt så har jag det jävligt bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0