She's a good girl

såhär såg det ut på våran gård idag då jag kom hem, mamma sa att det var där redan imorse men jag sov hos adam så hade inte hunnit se de. Jag tycker det är ganska spännande då det är såhär, jag har mina fantasier om typ att huset ska kunna flyta iväg och att jag en vacker dag vaknar upp typ nån stans långt bort.. haha
 
Jag har ju då varit i skolan idag. Vi har beställt lite kakor och godis som vi ska sälja, vi börjar bli lite mera som en klass äntligen känns det som, tror det var sen tova kom till oss typ i fredags. Jag har bytt engelska bok eftersom jag är värdelös på engelska och måste särbehandlas xD så har jag fått en lättläst bok. erfter skolan gick jag och emma en stund på stan, hem fick jag med mig en kavaj, trosos och en halsduk, allt i lite höstfärger!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0