I wanna scream to the words die out..

guud så dålig jag är på att uppdatera här.. ni får hellre kolla min instagram där jag uppdaterar allt oftare, heter oliviaaarvidsson där. Jag praoar påJC och det är betydligt roligare där, jag slipper stressa som en idiot och typ göra fel hela tiden.. där är det typ tvärt om, man har väldigt lite att göra vissa dagar och det är väldigt lätt att lära sig, dessutom är personalen skitroliga och snälla med mig. 
 
Just nu ligger jag på golvet med hunden och datorn, jag lyssnar nog på världens bästa låt, read all about it - Emeli Sandé. Min familj åkte just bort men kommer nog snart hem igen och mamma ska baka så jag får äta kakor:$ Har inte så mycket mer att berätta för er men ska försöka bli bättre på att uppdatera, hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0