When troubles come

vaknade halv 12. Åt lite, tog en moppetur till ridhuset där det var tävling, var nog nått av det osmartaste jag någonsin har gjort i mitt liv och kommer aldrig hända igen. Väl där var jag sjöblöt och frös som en isbjörn. Stannade kanske en timme innan jag gav upp och åkte hemmåt. Vid stoppskylten till stora vägen stannade moppehelvettet och jag fick inte igång den, då hade nån jävel hett av soppakranen så fick he på den sen kicka en halvtimme kanske innan sen startade, jävla surmoppe. Är hemma själv hela kvällen men tror jag ska få besök av adam. Han sover isåfall här sen är jag barnvakt imorgon, kanske (om det är finare väder) tar vi moppen till ridhuset och ser när ponnysarna dressyrar, vilket jag vill se då både Angelina och amanda är med, sen massa andra jag känner också. Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0