so I can stand on mountains

Ikväll har jag fått pussa lite på en underbar person, vilket alltid är lika mysigt♥
Mamma fyllde år igår vilket hon var tvungen påminna mig om så jag kunde säga grattis.. Idag firade vi hon litegrann, åt tacos och tårta och nu sitter jag här i min ensamhet och kollar på bb. Har funderat länge på vad jag ska ha med mig och på mig till göteborg fast det är 14 dagar kvar innan vi åker. Annars har jag varit hemma från skolan idag med då mamma sa att jag skulle vila upp mig så det var skönt. Har kollat en hel del oth och det börjar fan bli en skräck serie! Jag är livrädd i varje avsnitt av all läskig musik osv.. haha tönt som jag är:$ Vi åkte till kåge och handlade och häntade upp filip.
Imorgon är det tävlingar på ridhuset jag ska fara och titta och hjälpa till på. Sen åker jag till adam och spenderar mig kväll i innervik. Ha en fin kväll allihopa, love life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0