Put your hands up to the sky, I wanna see you wave them high

kolla halsbandet, fick det av finaste♥ nått jag kommer bära typ jämt då jag älskar det!

Hej! Helt okej dag idag faktiskt! Jag och natta tog moppen till skolan, hade 3 lektioner innan lunch sen åkte vi till tingshuset i stan. Var med på en rättegång hela klassen, alla höll på att somna men det var intressant tkte jag. Det var om en misshandel iaf. Vi träffade adam på stan, gick vidare till staans trafikskola där nathalie gjorde lite faser. Vi hann gå på stan en stund, vi käkade och kollade lite skor. Tog kvart över sex bussen hem och nu har jag hunnit äta lite ostkrokar och nu sitter jag och pratar lite med erik, andreas och morsan i dom röda byxorna. Snart ska jag gå och duscha sen blir det en kväll fylld av big brother, och som vanligt kommer jag somna med datorn på. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0