Jag sträcker mig så långt det går

Hej! är sämst på dethär med att blogga. Har varit i vännes på hästtävling i helgen och det har gått super! Var i skolan till just innan sista lektionen idag då jag kände mig lite dålig och var supertrött.. tänkte att jag åker hem och vilar upp mig så jag är frisk i göteborg!:)
Nu är adam här, vi har varit tillsammans i 3 månader idag faktiskt! gud så fort tiden går♥
Har börjat packa lite smått men är långtifrån klar. Ikväll tar vi det bara lugnt så jag är piggare i skolan imorgon. Vädret är fortfarande aprilväder fastän det är maj och snart juni och det är både bra och dåligt tkr jag. jag har även städat lite sen jag kom hem. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0