eurovision song contest 2012

Hej! Nu var det ett tag sen, men livet rullar på som det ska och jag älskar det! Åkte till bergsbyn igårkväll med nathalie och var med robin, adam och mackan. Jag tror jag aldrig har skrattat så mtk som jag gjorde igår om jag ska vara ärlig, hur kul som helst är dom där pojkarna. Vi åkte moppe, dom åt glass, var vid skolan och eldade lite. Det var svinkallt efter ett tag. Vi åkte hem typ kl 1 och jag har ont i hela kroppen efter att ha vibrerat runt på min surmoppe i bergsbyn och några mil till.. men det är sånt man får ta. Adam som även här. Idag har jag varit på ridhuset heeeela dagen, från kl 8 i morse till kl 7 ikväll. Jag kom hem som en tomat, matchade min tröja som var rosa.. Har även hunnit med us på dom där timmarna. Då jag kom hem gick jag över till erica där angelina och hannah var:) Har hunnit duscha och nu kollar jag, mamma och nisse på eurovision song contest vilket suger, och vi ska inte ens tala om ryssland......hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0