You don't know you are beautiful

Nått jag är bra på är då inte att blogga då det är lov:$
Sen i tisdags har jag varit med världens finaste människor, det vill säga adam och nathalie! Vi har kollat på OTH, massa filmer, glömt bort att sova och haft det hur mysigt/bra som helst! Jag hann vara en sväng till stan igår. Var hemma några timmar sen kom adam. Vi har myst sen igårkväll tills han for hem och det var för kanske en kvart sen. Igår såg vi i rymden finns inga känslor och bad teacher. Ikväll ska jag bara ta det lugnt. Mammas gubbe kommer och har med sig hundarna vilket aldrig är fel tkr jag! Jag håller på tvätta alla kläder så jag har dom till skolan börjar om sen ska jag nog flytta om i mitt rum lite eftersom jag börjar bli väldigt less på hur jag har det nu.
Eftersom alla bilder är borta blir det lite bilder från we♥it ett tag tills jag fotat lite nya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0