Never stop do the things you do

världens bästa vän
Dålig uppdatering av mig idag.. Jag har haft skola, vi fick godis och fick veta att lars våran bildlärare ska sluta på skolan och börja på a-torp istället. Efter skolan åkte jag till stan för att sola. Mina skor gick sönder påväg dit så fick gå med halvtrasiga skor tillbaka till busstationen. Mötte upp Adam och vi tog bussen hem hit till Kusmark, nathalie hoppade på i ersmark och var även med oss ikväll! Vi åt wook och vårrullar, drack kaffe och kollade på the fourth kind. Nu har båda farit hem och jag har duschat. Nu ska jag sova och imorgon väntas sista dagen innan sportlovet, tror jag ska vara lite extra glad, kan vara kul ibland också eftersom jag är så sur hela tiden nu tycker mina kompisa på skolan. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0