I'm still looking up

Hello! Dagen kunde/kan inte bli mer perfekt. Imorse var jag så otaggad på skola så jag tänkte stanna hemma men tog mig upp och fixade mig och gjorde mig lite extra fin. Det är då det händer, min mobil ringer och det är ett nummer jag inte har på mobilen. jag svara och det är virus som frågar om jag kan ta med min medaj så småbarnen får se den. Jag hade glömt bort att jag skulle lära barnen att pimpla idag. Så det var bara att klä om och packa fika sen fick mamma skjutsa mig till skolan där vi åkte vidare till björnsholmen. Jag slapp alltså skolan hela dagen då jag fick vara med dom söta små barnen ute på isen istället! Hur underbart som helst och skönt att slippa sitta inne och ruttna i bänken! vi fick sluta tidigare också eftersom småbarnen slutar klockan 2 fick vi också sluta då, alltså vi som följde med som elever från sportfiskeklubben. Skönt! Jag hann just och pass med bussen och nu är jag hemma. Ska gå och duscha sen kolla lite oth tills adam kommer. Jag är med han ikväll och så kanske han sover här, vi ser väll. Jag ska fixa middag till vi som ska äta, vet inte vilka men ser väll. hum undra vad jag ska laga? äh, blir nog nått gott! bilder kommer från dagen ute på isen men nu ska jag duscha. herråå♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0