I'm looking at the mirror on the wall

Tja dålig uppdatering. Jag har vart med adam sen efter skolan igår. vi åt på dallas hihi, for på bio där vi såg "the means war" en film jag verkligen kan rekommendera! den var super rolig så har man samma humor som mig är det ett måste att se! Adam sov här, vi käkade frukost sen drog han hem med halv 1 bussen. Har varit med mamma till kåge och handlat, köpte lite naturgodis och chips! Ikväll har vi ätit kycklingwraps och det var supergott! Nu har jag fastnat här framför datorn som alltid men ska gå ner och kolla på melodifestivalen nu!
(En tråkig sak som hände mig idag)
Jag tog en naturgodis inne på ica (då vi hade betalat) för mamma stog och snackade ett tag sen började jag känna hur det kliade i halsen och antar att det var nötter jag fått i mig. Jag drack upp min cola jag också köpte men de började svälla upp mer och mer i käften på mig. Helt serriöst trodde jag det skulle svälla igen i hela halsen men det försvann som tur var efter en stund! Varför det blev så är för att jag inte tåler nötter och jag är riktigt känslig så om någon varit med den där ''skopan'' man tar naturgodiset med med nötter så sitter det kvar litegrann och då fastnar det på godisarna jag köpte också så jag fick i mig nötter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0