Go to the hood tomorrow

Hello, har haft ont i skallen hela dagen. Druckit lite, antar att det är därför. Gjorde inget speciellt på skolan. Åkte hem vanlig tid. Nu har jag skrivit på nått inför utvecklingssamtalet som är till vecka och gjort klart musikuppgiften. Dock har vi fått en till musikuppgift som jag ska göra bort nu så jag slipper hitta den sen nån dag och måsta göra den då.
Ska kolla lite på liven innan jag börjar med maten. Ikväll måste jag packa eftersom jag åker till östersund i helgen på pimpel-sm med mina fina vänner therese och melina i mitt lag! Blir nog en jobbig men toppen helg hoppas jag verkligen! Hoppas det finns internet i bussen och på hotellet så jag kan uppdatera er med hur det går och vad vi gör så ni har nått att läsa om! nä nu blir det big brother! puss♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0