I'ts so sad but true

hej, de enda vi gör på lektionerna nu för tiden är att träna till uppdraget, annars lullar vi bara på som om det vore sommarlov fast på skolan.. hmm? Fick slut kl 1 och har varit till na och kollat in skor till skolavslutningen och jag hade verkligen inte tänkt ha klack, ändå kommer jag hem med ett par 10cm.. men det ska nog gå bra, jag ska typ inte ta av mig dom förrän nästa fredag haha. annars då, jo jag slet lös naglarna för min hud tar kol på mig av dom och det är inge bra... dom som var så fina:( Ska snart åka med na till ersmark för thailändsk middag, mums! Sen gör jag nog en tidigkväll ikväll (som alla andra kvällar). Imorgon åker jag till innervik för firande, alltid lika kul att vara där! Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0