I can almost see it, that dream I'm dreaming buut there's a voice inside my head sayin' you'll never reach it

Hej! Som ni kanske vet så har jag börjar sommarjobbat och vi har tråkigt men skönt på jobbet, vi spelar yatzy i 4 och en halv timme sen sitter vi i cafeet en stund var också. Jag äter en massa då vi jobbar då vi inte gör så mkt och då jag har tråkigt så äter jag alltid.. men det kanske är ett gott tecken då jag behöver det? Jag jobbar kvart över 10 till kvart över 7 sen till kl 8 en dag. Men jag jobbar mindre dagar och färre timmar men får ändå lika mkt pengar, skönt! Sen jag slutade har jag ätit, duschat och nu är jag hos adam och kollar på fotboll EM sen sover jag här. Imorgon är jag ledig och då ska jag och adam ta sovmorgon sen ska jag hem och tvätta kläder så jag har nått att ha på mig. Nästa helg är det stadsfesten och jag far dit med det bästa jag har, nathalie, frida och adam, kan nog inte bli bättre! Men vi hörs! Love you♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0