you shout it out, but I can't hear a word you say

vaknade klockan 9 då jag ska till barnmottagningen kl 1 och det går ingen senare buss än halv 11 så jag skulle ha god tid på mig, och det kan jag lova att det fick jag. Min mamma kom hem just innan jag skulle gå ut till bussen och säger att hon ska skjutsa mig så jag är där prick kl 1.. då har jag alltså klivit upp kl 9 i onödan då jag hade kunnat sova till 12. Men det kanske är bra att kliva upp lite tidigare så jag får ställa om dygnet lite och kan sova tidigare ikväll.

Efter jag varit på astmakollen åker jag till min älskling och stannar där till ikväll nån gång. Imorgon kanske jag åker med amanda till piteå på tävling, med angelina på lördag sen söndag ska jag bara ta det lugnt.

Vi åker varje år med min pappa på semester en bit bort, vi har varit i övik, boden, överkalix osv. Men vi tycker mest om övik så vi åker dit på måndag och stannar en natt, det räcker och vi hinne rmed det vi vill göra. Annars har jag inte planerat så mycket annat, jag tar dagarna som dom kommer! Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0