OH, SNAP

Hejsan! Har varit på vb idag igen med nathalie och åkt, var toppenväder och sjukt kul! Ikväll har jag häslat på världens bästa josefin och vi har pratat, kollat på elsas värld och så följde hon mig till bussen så jag slapp gå själv. Tog bussen till Angeklina och nu sitter vi här och funderar på att gå ner och äta någonting, vi är hungriga båda två och jag ska då hålla mig vanek tills JVM börjar inatt.. Vi ska se de men bara finalen för jag har inte sett nån annan match. Kan ju vbara kul att kolla hur det går för sverige.
Imorgon tror jag att amanda och nellie skulle följa till vb så jag är där en tredje gång denna vecka, nästa inköp kanske blir ett årskort där? Eller har redan spenderat 500 spänn där så det är nog inte värt de. Sen ska jag nog hem och ta det lugnt då jag måste vila upp mig inför skolan. Eller så far jag och är med tjejorna från kåge på kvällen!
Ha ett bra liv!
puss

Kommentarer
Postat av: ooooooooh snap

om du ska ha oh, snap som rubrik får det fan handla om mig.... -.-

2012-01-07 @ 00:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0