2012

GOTT NYTT ÅR!
Nytt åt och nya möjligheter! Min gårkväll tillbringades i Ersmark med massa folk! Vi hade superkul med god mat och massa lekar. Kvällen slutades med jägarna 2! Jag somnade efter typ halva filmen men har redan sett den så det gjorde int så mkt, den är en film jag skulle kunna rekommendera, man blir verkligen inne i filmen medans som den är ganska läskig tycker jag.
Idag har jag bara tagit det lugnt, är helt slut för vi hade typ itne en ugn stund igår så kände att jag behövde de. Pizza till middag och nu är vi hos mamma. Men kväll blir inte mkt roligare. Ska sitta här hela kvällen så har inget mera att berätta för stunden. Kanske kommer lite bilder sen om josse skickar några!
Hare bra!
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0