11 SAKER OM MIG

♦Jag har slutat rida på ridskola
♦Jag har skilda föräldrar (bor nästan på heltid hos min mamma men vet inte vaför)
♦Jag måste tvätta mina egna kläder för jag fyller tvättkorgen hela tiden...
♦Jag är längre än vad ni tror
♦Jag äter på någonting hela tiden men går ändå inte upp i vikt
♦När jag har varit på stan kommer jag alltid hem med någonting nytt
♦Jag försöker lära mig åka snowboard och kommer alltid hem med minst ett blåmärke
♦Jag hatar att städa
♦Jag älskar att baka men äter aldrig upp det så får inte baka mera för det blir bara gammalt då ingen äter upp de.
♦Gitarren är min bästavän, kan inte leva en dag utan att spela på den
♦Jag sjunger jämt och skulle vilja ha ett isolerat rum där ingen hör mig så jag kan sjunga och spela hur mkt jag vill   utan att jag stör någon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0