you don't know you're beautiful

Hej! Idag har jag haft ont i huvet hela dagen, varit på dåligt humör vilket mina klasskompisar har märkt också tror jag. Jag hade massor med saker jag skulle ta hem från skolan men var ändå tvungen lämna lite. Jag har massor att göra också, matteprov på fredag och jag är på uppgift 23, ligger efter i läsandet av pojken i randig pyjamas, so frågor måste göras, läsa sammanfattning av biologin så jag klarar nationella NO, tyskan är jag vääldigt mkt efter i.. Jag vill bara lämna allt och låtsas om ingenting men det går inte. Jag är stressad som ett djur och kan inte koncentrera mig nu för tiden. Förlåt om jag klagar men måste bara få ut det nån stans!
Snart ska jag fara och pussa lite på världens finaste person sen ska jag hem och plugga tills jag sprängs. Big brother står också på schemat då jag ligger efter hur mkt som helst i det! Jag har massor av serier jag vill följa också men eftersom jag aldrig sluta sitta vid datorn så är det omöjligt att kolla på datorn hela tiden istället för att kolla på tex, oth, BB, melodifestivalen, elsas värld, Türkisch. Jag hinner bara inte! tiden borde gå saktare om man frågar mig. Dagarna går hur fort som helst. Jag hinner hem och sitta vid datorn sen åta middag sen sätter jag mig här igen sen är klockan helt plötsligt 00.00 och då är det för sent att börja kolla på TV..
Hoppas ni har det mindre stressigt och lever istället för att sitta vid datorn HEELA tiden som jag gör!
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0