so many things that I wanna do, so manny things that I wanna say to you..

Tyvärr har jag inte haft tid åt detta idag då jag åker med min familj till fjällen imorgon och stannar där tills på lördag, jag har med mig datorn men vet inte om det finns internet i stugan. Kanske har jag tur och då kommer jag självklart uppdatera därifrån! Jag har packat, städat och gjort hemprov ikväll. Han prata en kort stund med finaste adam på skype också! Nu är jag äntligen klar, jag har antagligen glömt nått = massor av viktiga saker. Det är ALLTID så när jag ska bort. Allt viktigt stannar hemma och då blir man på dåligt humör så är allt förstört. Vi åker kl 1 imorgon, dom kommer och hämtar mig på skolan så åker vi förbi hos mamma och hämtar alla saker sen åker vi mot kittelfjäll! Jag och filip har laddat med OTH och ska se de hela vägen och lite till! Eftersom det går trögt i den serien för mig fastän den är himla bra så är detta ett perfekt tillfälle då vi sitter i bilen ca 4 timmar. Nu ska jag dusccha sen vänter big brother!
ha en fin fortsatt vecka allihopa!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0