KITTELFJÄLL

Efter flera om och men har vi äntligen kommit oss till kittelfjäll! Det började med att vi inte hittade till stugan. Först körde vi nästan ner i diket, körde in i snödrivan, bilar som stod ivägen och som grädden på moset var stället igen snöat så det var bara attt börja skotta! Men nu har vi ätit middag och landat, jag har bäddat i min säng  och toffel syster som jag är så bäddade jag filips också. Nu pratara jag med bästa adam och linn på skype och ska snart se sveriges mästerkock på TV som finns här! Det är som ett hur vi bor i, hur fint som helst. Det kommer bilder då jag orkar lägga ut dom. Känner att jag har en hel del bilder jag måste lägga ut. Men ska ta tag i de snart. Då jag orkar. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0