Jag känner dig för du bor i mitt hjärta

Hej! skolan gick helt okej idag, hade 2 lektioner utan lärare så det blev inte mycket gjort då. Kollade på film på två lektioner sen vare bara elevensval kvar. Jag, emma, ellen och kiza dansade! Eller kiza dansade inte så mkt men. Tog bussen hem och har just ätit lite mat. Det blev thaiwook som min mamma är expert på att göra, inte för att skryta men jag älskar den verkligen! drack icas äckliga cola till sen tog jag lite kort. Gick ut en stund också! Nu har jag hamnat här (som vanligt då) men ska snart försöka slita mig från datorn eftersom pluggandet måste göras nån gång! Här får ni lite vackra bilder jag tog. 2 på maten och en på mig^^
morgontrött tjej eller vad?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0