I just wanna see you smile

Hej! Dagen bjuder på skidåkning hela dagen. Jag har åkt lite snowboard och slalom. Är sämst på att åka snowboard men jag tog mig ner några gånger iaf! Filip var nära att få hjärnskakning och jag har ont som fan i röven efter snowboardåkningen eftersom varje gång jag ramlar sätter jag mig ner och får ont i svanskotan. Det går nog över snart! Vi har ätit våfflor till lunch och nu är erik och filip ute och åker, ska nog gå ut och åka jag med. Stannade bara inne och hämtade lite nya krafter eftersom det är superjobbigt att åka för det är raviner som stupar rakt ner och när man åker kan det helt plötsligt komma ett stup rakt ner som man inte är beredd på. Så en summering av början av resan = hur kul som helst!
Ha det bra vi hörs ikväll!
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0