I can't help my self, I'm looking for ya

Hej! Jag la datorn lite på sidan nu i helgen då jag har varit med mina fina vänner♥ Igår åkte jag till ridhuset på morgonen och hade kul med US-styrelsen. Jag kom hem kanske klockan 3 då jag duchade sen kom mina vänner hit. Vi kollade på skräckfilmer, the fourth kind och black christmas. Vi kollade kanske 5 minuter på melodifestivalen också. Sen blev det komedi, the last song, hannah montana the movie, tusen gånger starkare och så spelade vi kort. En toppen filmkväll skulle jag säga!
Idag har jag och nathalie kört skoter och provat på att skriva en låt vilket gick liite trögt. Nu ska jag baka en kladdkaka sen sova! Har inte sovit så mkt inatt så tror jag behöver ta igen det tills imorgon då det är skola igen.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0