hes..

Hade sovmorgon i morse, jag vaknade med skitont i halsen. Mamma frågade mig nått och jag skulle svara då det inte kom något ljud från min mun.. igårkväll kunde jag prata men hade jätteont i halsen men det blev ändå bättre på kvällen. Trodde det skulle vara bra idag men det var mkt värre. Sen har jag märkt att vi pratar ändå om ganska mycket på skolan eftersom det inte gick att hålla tyst. Så just nu ligger jag med ont i halsen och drogar halstabletter, huvudvärkstabletter, nässpray och hostmedicin.. inte det roligaste jag varit med om. Mamma håller på med jättegod mat men såklart kommer jag inte känna smaken av nått.. Ikväll ska jag kolla på film, inte säga ett ord och dricka flera liter honungsvatten! Detta betyder att jag inte är taggad på något just nu. Vill bara sätta mig i en låda där ingen kan varken se eller höra mig!
På nationella skrev jag om en bilolycka, ''när tiden stannar''. Innan vi fick rast fick jag veta att min uppsats ska skickas in till skolverket.. inte kul
Imorgon ska jag till ridhuset på dagen med us och ha kuul! På kvällen kommer lite folk hit och vi ska mysa och kolla på film! Blir nog en toppenkväll hoppas jag. Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Mickeb

haha "i en liten låda där ingen kan se eller höra mej" de gör ingen ändå för du är så liten och har så ont i halsen så du inte kan prata ;) så du kan nog skippa lådaN (A)

2012-02-10 @ 18:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0