bussar är det värsta jag vet

Hej! Dagen blev inte riktigt som planerat.. Till en början funkade den helt och hållet. Vi hade bild och jag var taggad på att rita så hann klart allt vi skulle hinna klart. Sen började de. Spya till lunch, arbetspasset funkade en stund sen orkade jag bara inte mera. Matte är det värsta jag vet och jag fattar INGENTING!:@ Fick smaka världens godaste fanta hos linn! Vi tog bussen till stan och jag gick och solade. Sen kommer jag till stan där jag och linn går runt, det är jättevarmt. Jag ska åka med vart över 5 bussen hem och springer tio över från vero för att hinna. Hoppade in i bussen där den brukar stå och hann inte läsa på den. Den börjar rulla och jag känner inte igen en jävel som sitter i bussen. Bussen svänger åt fel håll och jag fattar ingenting. Men brydde mig inte så mkt mer om de, tänkte att dom kanske kör någon annan väg för att komma ut på E4an. Sen åker vi rakt ut i skogen, då börjar jag fatta att jag kanske sitter på helt fel buss. Så jag åkte till Boliden och tillbaka. Självklart får jag slut ström i mobilen så jag kan varken ringa eller smsa om att jag inte kommer hem på ett tag eller till adam eller någonting.. Så där förstördes min kväll. Jag tog mig till stan och gick till Edda där linna och emma var och skulle kolla när danne och micke thaiboxades. Mamma kom och hämtade och så säger hon ''jag var just påväg att ringa polisen''. haha söt mamma jag har.. Där har ni min kväll. Nu har jag tvättat och plockat ihop torr tvätt. Duchat är chek och nu slaggar jag för ikväll! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0