I'm sick of waiting

fina du!

jag skriver typ aldrig men det händer inte så mkt, jag har varit en sväng till stan med lovisa och köpt lite skolsaker, i har åkt båt, ätit på kajen, bakat en blåbärspaj, skrattat (såklart), sen har vi inte gjort så mkt mer vad jag kan komma på. Jag har även hunnit vara med adam några gånger under min sjuka tid och konstigt nog så är han fortfarande frisk och har inte några svinkoppor som jag troligtvis har. igår fick jag äntligen träffa nathalie som jag inte träffat på jääääättelänge och såklart skrattade vi massor och hade det kul med andra också. Ikväll åker jag och nathalie till tatung och äter godaste maten i världen, sen förhoppningsvis så får vi sällskap av adam lite senare, då sover han även här, myyyys!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0