When I say jump, you say how high

Gokväll, har varit slut hela dagen, haft ont både i huvudet och magen. Därför åkte jag hem innan sista lektionen då mitt huvud höll på att sprängas. Vi har haft alvarliga samtal på skolan idag som tog extra mycket på krafterna. Då jag kom hem var jag så sugen på något sött så jag slängde ihop en kladdkakesmet och mumsade på, stoppade aldrig in smeten i ugnen då den är godare ogräddad, hihi. Som grädden på moset åt jag chips och dipp efteråt. Ikväll har jag bara haft liiite ont i magen.. Samtidigt som jag tryckt i mig allt socker kollade jag på big brother fake live och det är så bra nu i huset, spännande hela tiden. Roliga utmaningar också! Har just kollat på halv åtta hos mig så nu väntar jag på att 112-på liv och död ska börja! kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0