Jag kan inte se dig för du, du bor långt ifrån mig, men jag känner dig för du bor i mitt hjärta

tog mig genom denna skoldag också. den var lika som alla andra, vi åkte till smått och gott och åt då det var äcklig mat till lunch. Jag lyssnar på en fin låt en kille skrev till en tjej, gullit! dock ungefär som alla andra låtar. Har ätit två tuggor av gammal mat, hunnit duscha och plockat bort lite kläder som låg slängda över hela rummet dom vanligt. Kl 7 far jag på tjejkväll sen kommer min pojkvän hit och sover med mig, mysigt♥
Mina dagar ser likadana ut, skola-hem-äta-big brother-sova. sen lite saker däremellan so m typ pojkvän, vänner, läxa osv. Skittråkiga inlägg, funderar på att sluta blogga. kärlek på er!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0