boom boom boom that's how it goes

snart åker vi mot fjälls, rättare sagt hemavan! (bild från kittelfjäll när jag var där)
hello! Sitter och lyssnar på hög musik så mitt huvud värker, älskar när man är hemma själv och kan ha hur hög musik som helst utan att nån bryr sig! nån som känner igen sig kanske?(!)
För övrigt har för en gångs skulle gjort något nyttit på lovet, tog mig en promenad med troja in i skogen och tillbaka, riktigt härligt var det faktiskt! Nått jag borde göra varje morgon kanske:D Filip har åkt iväg till gymmet med min moppe så jag tar mig ingenstans så jag lär få gå dit jag ska. Eller så stannar jag helt enkelt hemma! aja, ska sluta surra nu och göra nån nytta, typ tvätta min vita sista tvätt. LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0