TOG EN BLOGGPAUS

Jag skrev inget men tog en paus från att blogga ett tag men det gör inte så mycket eftersom jag inte ha många läsare. Dom senaste dagarna har jag iallafall varit med Angelina, skött om ericas hästar och bara levt livet. Idag var jag, amanda och nellie till vitbergs och åka lite skidor och bräda, amanda och nellie åkte snowboard för första gången! Dom var riktigt duktiga faktiskt! Dom fick ont överallt för dom ramla lite men dom var duktiga ändå!
Ikväll var det hoppspecialen och jag ramla av då ja skulle hoppa sista gången. Kändes först som hela ryggen gick av för ja landa på skallen så den tryktes ihop sen fick ja ont i röven och överallt men de gå ganska bra nu.
Imorgon är det KM i hoppning på ridhuset och ska tävla mickey! Det blir 70 cm för oss och kommer nog gå finfint! bara jag inte har ännu ondare imorgon så ska jag va me!
På kvällen ska jag och amanda även till Vitbergs igen och åka:)
snyggare bror få man faan leta efter.......haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0