SOLAR IDAG

Hej! Idag ska jag på stan och på sjukhuset och sola sen hem och göra någonting vettit kanske. Men kommer inte på något vettigt nu. Igår var jag angelina och nellie på vb och åkte skidor och snowboard, det var kul men det var jobbigt att åka snowboard! jag har ALDRIG åkt de förrut. Jag tog mig upp i liften när jag hade någon som åkte med mig annars ramlade jag. Självklart är det alltid kul att lära sig nya saker och kag tycker det var riktigt roligt faktiskt! Jag ramlade typ hela tiden men jag tog mig ner och upp för backen iaf!
Imorgon är det nyårs och jag ska fira det ute i skogen med mina vackra vänner! Kommer säkert bli superkul oh vi ska göra massa roliga saker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0