MAGIC DESTINY

Hej! Har varit och ridit maggan medans erica red ville på hennes ridbana. Maggan var ganska stark men efter lite halvhalter och övergångar blev det lite bättre. Vi avslutade med att skritta en bit efter en stig dom har gjort upp!
jag och mamma skrapade just trisslotter! Jag skrapade en och vann ETTHUNDRA KRONOR! det var inte dåligt va?! så nu skrapade jag tillbaka smått och gott mat pengarna jag blev av med idag! Vi var nämligen och åt där idag, jag linn och josse! jag åt en hamburgare och det var såå gott:$ Vi åkte traktor med linn dit så vi slapp gå också:$ lata som vi är..
Jag sitter vid tv'n medans jag känner lukten av kantareller då mamma skulle göra varma mackor i ugnen med kantarellstuvning på:') hur gott som helst och som pricken över i:et har jag längtat efter det hela dagen! Kan inte bli bättre!
Ikväll ska jag kolla på film som jag skrev sen ducha och sova såklart! Ska försöka sova lite tidigare idag så jag är pigg imorgon, vill ju sjunga fint på kvällen.. haha
Puss på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0