Since the last time I saw your pretty face

Hejhej, sitter på skolan och har branschkunskap men sämsta läraren på hela skolan.. Jag förstår ingenting av vad jag ska göra så jag har suttit och stirrat in i dataskärmen och inser att jag kommer ändå inte bli nå smartare så kan likagärna skita i det här..! Jag har ett vad med en kompis att jag inte ska köpa någonting i kiosken på skolan under hela veckan, då klipper han sig om en månad. Det kommer vara omöjligt då jag redan känner suget av att köpa någonting.. Jaja jag ska försöka och till min hjälp har jag felicia som inte har några pengar så då slipper jag gå dit.

Efter skolan ska jag gymma sen åker jag hem och äter middag, kommer troligtvis vara ganska död efter en lång skoldag sen ha tränat så det blir nog en tidig kväll.
Finaste lovisa!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0