It's to cold outside for angels to fly

har haft en lång och seg dag, den började med engelska vilket jag bokstavligt talat hatar så den gick trögt. Efter de var det fiskpinnar och potatis till lunch, alltid lika gott. Vi började om tidigt efter lunch och vi hann med 4 lektioner innan jag fick gå hem, jag och liza tryckte i oss lite kakor innan vi åkte hem, dock var kakorna rätt torra så det blev inte många tuggor.. Väl hemma har jag hunnit äta middag som blev en blandning av lite gott! Nu väntar jag på att angelina ska komma så vi kan baka våran efterlängtade kladdkaka, har varit så jävla sugen på choklad heeeela dagen och nu är det nära, snart är den i min mage, den kommer sitta då fint där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0