I don't know what to do

hej på er, igårkväll tog jag det bara lugnt då det kändes som jag var sjuk, jag låg i min säng hela kvällen och såg två filmer med mamma och nisse, taken och taken 2, bästa filmerna jag sett! Idag har jag hunnit åka till ridhuset med Angelina och hennes mamma. Då vi var färdiga där åkte vi hem till angelina där jag fick massa gott fika! Efter ett tag, just innan jag somnade i angelinas säng tog jag en prommenad hem, var riktigt skönt då det inte var så kallt. Till middag åt jag bara lite yoghurt med müsli och lite bär i, kanske ingen riktig middag men mamma lagar nån mat nu så kanske får smaka den senare. Nu sitter jag och pratar med jon, dock är han skitdryg för han spelar så får väll nöja mig med min choklad och mina chips..
risigast idag, men det är fan söndag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0