live your own life bitch

har varit en bra dag idag, såhär vill jag att alla lördagar ska vara. I morse kom Nathalie och Olivia hit, vi åt glass och pratade om lite viktigt. Vi fick nån korvgryta till middag sen tog vi vårat pick och åkte till hockeyn där det var hockey (nähe?!). Vi träffade på våra favoritpojkar och lovisa där och såklart så vann skellefteå. Efter en hel del prat efter matchen med både galenpannor och militärer pressade vi in oss lite för många i evas lilla bil. Vi åkte hem till mig där vi har ätit ännu mer glass och pratat om allt livet har att ge vilket är perfekt då det är vi fyra, vi pratar om allt med varrandra och ingenting är jobbigt att prata om vilket är väldigt skönt. Nu har alla lämnat mig helt ensam, tror det är dags att sova nu, asså jag hatar att sova själv måste hitta mig en sovkompis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0