just give me a reason


här ekar det tomt, och jag har inte en enda anledning till varför det är som det är men jag har helt enkelt bara orkat skriva. Men mitt liv rullar på som det ska och det går faktiskt rätt så bra. I skrivande stund ligger jag i min säng och med musiken på högsta volym och funderar vad jag ska göra med röran på golvet, för jag ids verkligen inte städa, nä det får fan ligga där tills imorgon.

I morse åkte jag buss till gymmet, gymmade med tova sen tog vi en promenix till edda där vi badade en kvart med klassen sen hade vi 2 lektioner, jag tog bussen till stan sedan vidare hem och nu har jag fått i mig massa god mat och ska nog snart starta en film, dear john, blir bara bättre och bättre för varje gång:')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0