ussch..

hade världens jobbigaste kväll igår.. jag fick ett sms av min pojkvän "nånting konstigt håller på att hända, mina armar domnar bort, hjärtAt börjar klappa jättehårt och jag får blodsmak i munnen, är jätterädd nu"... just den stunden trodde jag mitt hjärta skulle stanna, jag var på ridhuset, visste inte alls vad jag skulle göra, gick till therese och började gråta och frågade om hon kunde skjutsa mig till sjukhuset. minns att jag sa "therese du måste skjutsa mig till sjukhuset, adam håller på att dö" vi åkte iväg och då jag kom dit va hans syster där, efter ett tag kom han in och sa att de stack till i hjärtat och så hade han ont i magen. dom gjorde nått me han sen fick han ligga i ett rum med alla oss "anhöriga" och efter några timmar började han må bättre så han åkte hem och idag ska jag få träffa han och hoppas han mår bättre. ussch va hemskt de va...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0