I won't let you go, now I know, I've been crazy for you all this time

hej, har inte mått så bra dom senaste dagarna men jag börjar må bättre nu. Jag gymmade igår och idag och man blir typ inte lika deprimerad då man gymmar, då tar man ut all ilska på gymmet, de äger.

annars har vi väldigt lätt skolvecla i veckan, det känns inte som vi gör så mycket på skolan och då vi väl gör saker är det typ småsaker som man inte behöver anstränga sig så mkt till.

Nästa vecka har vi lov och jag ska verkligen ta vara på lovet på rätt sätt, sena kvällar, långa sovmornar sen ska jag äta massor av onytigga saker och bara umgås med dom jag mår bra av. lovet inleds med plankstek hos min kära pappa med familjen och lollo, underbart



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0