they can read all about it

hej, äntligen är helgen här! Första veckan på JC har varit rolig då det har funnits något att göra. Igårkväll kom lovisa hit, vi åt mat som mamma hade gjort sen åkte vi lite bil och åkte en sväng till kågerocken som sög, hade inte förväntat oss nått annat heller så.

Inatt har jag haft dom sjukaste drömmarna någonsin, typ att jag kunde flyga och att jag höll på bli skjuten och vart jag än kollade så var det svartingar där, tror det är sen jag var på balder varje dag i veckan på lunchen, det kryllar ju av dom där.

Idag har jag ingenting planerat förrän ikväll. Jag vaknade halv 12, har fått i mig lite mat och nu sitter jag fastklistrad här, ska se ett par avsnitt andra avenyn tror jag, innan jag tar en dusch, sen hoppas jag att min pojkvän kommer nån gång också.

Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0