Starships, we're meant to fly

Hejsan. Stannade hemma från skolan idag och har inte gjort någonting. I morse när jag vaknade somnade jag bara om för jag orkade inte fara, sen vaknade jag igen och hade uppsvällda halsmandlar så orkade inte fara då heller. Sen kom mamma hem. Jag har städat mitt rum, ska dammsuga snart. Tog en dusch då jag var äckligare än ett avlopp sen har jag blivit 400 kronor rikare, alltid lika kul att få pengar, det går inte vara utan pengar. Vi åt köttfärssås och spagetti till middag. Har sett 2 avsnitt av oth idag också då jag somnade mellan dom två... hade planerat att se typ en säsong sen somnade jag alldeles för många timmar och sov bort hela dagen. Måste dammsuga, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0