Sp I set the world on fire

hej! är just nu påväg till göteborg. Vi åkte kl 18.44 igårkväll och har åkt hela natten, jag har hunnit sova ett par timmar och nu sitter jag och hänger med david, jesper och några av föräldrarna. Ehh, det som suger är att vi inte har internet i tåget men då är lasse så snäll och lånar ut datorn till mig!

När vi kommer fram ska vi åka paddanbåtarna, äta lunch sen ikväll ska vi och spela lite laserdome. Jag antar att vi sover hyffsat tidigt då vi är helt slut efter att ha åkt tåg så länge. Dom övriga dagarna ska vi såklart på liseberg, universeum, fara till styrsö, äta massa mat, och sova. Sen kommer vi säkert göra massa andra saker, som typ leka laker, bo på en skola, och såklart gå på stan och shoppa ihjäl oss. Ha det bra bitches! Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0